Zaslechli jsme mezi zákazníky

Každý výrobce by si měl občas nazout zákaznické boty. Jak se to dělá? No, to si vezmete nejenom nenápadnou obuv, taky oblečení. Abyste pak vyrazili někam, kde prodávají vaše zboží. Nikoliv za šéfem obchodu. Ten by vám sice uvařil kafe a taky ledascos pověděl. Jenomže takové informace se nikdy nevyrovnají těm, které se dozvíte při pozorném naslouchání mezi kupujícími. Někde u obslužného pultu, chladící vitríny…. Zkrátka tam, kde jste „v ohrožení“. Neboť ne vždy slýcháte lichotivá slova…. 

Samozřejmě nejvíc potěší taková obyčejná a upřímná spokojenost. Jako například. „My jí míváme k večeři každej čtvrtek. Sekanou z Tejna. K ní koupim půl kila tejnskýho vlašáku a naši kluci mají boule až za ušima.“ Prozradila jedna ze zákaznic Trefy. Podle řeči jistě hádáte na opravdovou Jihočešku. Pro tyhle lidi jsme tu především. Proto jim tolik nasloucháme. Vždyť díky jejich připomínkám jsme vyladili hotová chlazená jídla tak, že už se prodávají v půlce republiky. Když prý se jedné porce „Plněného paprikového lusku s rajskou omáčkou a houskovým knedlíkem“ najedí dva lidé a Španělského ptáčka s dušenou rýží“ od nás má co zvládnout i zdatný jedlík.

Ne, že bychom slyšeli samou chválu. Taky se občas vloudí chybička. Jako když Putimka nebyla jemně putimská, nebo punčové řezy dost vlahé. To potom voláme do Týna rovnou z obchodu, aby už zítra…. Zkrátka a dobře. Tohle obouvání zákaznických bot se nám vyplácí. Dobře víme, po čem toužíte, co požadujeme, co vám chutná….  Snad i proto převažují slova uznání. Děkujeme vám za ně, dávají nám pocit vzájemné důvěry.

Copyright © 2010/2012 All rights reserved. www.vltavotynskelahudky.cz